Asså vi e bara för gryma tjejer<33

Ja nu e man hemma efter en as rollig cup och det blev ju inte sämre av att man har så goa
tjejer i laget<33
Vi kom tvåa<333
Asså först var det tänkt att jag och stina skulle stå men så ville malin stå så vi
(jaag och stina) stog bara en match var.
Här får ni resultatet:
förlust med 0-1(stina stog)
vinst med 2-1(jag stog) (maria och malin gorde mål)
vinst med 1-0(malin stog)(amanda gorde mål)
Kvart:vinst med 1-0(malin stog) (jag gorde mål)
Semi:vinst på straffar med 5-4tror jag(malin stog matc tid och jag på straffar)(mins ej men jag
gorde ett mål på straff och vi la typ 13 straffar per lag)
Final: förlust med 0-2(malin stog)

Så riktigt nöjd och vi hade göööööör sköj!!
Aja ska nog blogga på www.caballoxd.bloggplatsen.se kolla in där vet ja!!
Ha det/Alexandra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0