Cha cha på er<3

Sorry att jag inte blogga i går men han verkligen inte!!
Och lär inte blogga så mycket i hälgen heller!!
Jag ska på cup i brasta och sova där<33
Vi ska ha as kul och jag hoppas det går bra 97 gick det tyvär inte så bra för dom gorde själv
mål och kom sist eller näst sist elle nåt sånt.
Aja nog om det!!
Trrruuuummmmvvviiilllvvveeelll!!!!!!!
Jag har.......................................gort en egen blogg!!
Ahh jag ville prova hur det va att ha en  egen men jag känner på mig att det inte blir lika mkt
bloggande på den!!!
Men ni kan ju kolla på den endå www.caballoxd.bloggplatsen.se
Aja bloggar mabye mer sen!!
              (stavning)
Ha det/Alexandra<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0