Sorry att jag inte bloggat!!!

Sorry asså men har inte haft tid!!!
Vart så mycket med skolan som börjat och alla sporter och så!!
Och så kom ju snön i går så då gick man ju ut en stund xD
Fast i skolan håller mn sig gärna inne snöbollarna flygger ju över hela skolgården man kan ju knapt
gå till maten utan att få snö på sig!!
Mm men i da har vi haft språk första gången vi äntligen fick ha vad vi valt!!!
Spanska äger!!!
Aja sen har vi haft musik me och då rappa vi!
Haha min och stinas e ju bäst!!!
Vi sitter i bilen och vi ska på match. Kl e sju och vi ska på handbolls match.
Vi åker i timmar tills det kommer lite dimma.När vi kom till skövde kom det en liten gubbe som
sa att vi skulle va i åttan. när vi kom in såg vi en råtta som satt på sin lilla potta.nu är vi klara och ska värma
upp med vår lilla maskottupp.
Det va en vers sen har vi en ref men orkar inte skriva xD
Aa nu då??
Vist ja jag har ju ladat över mina mobil bilder <33
Så här kommer några bilder!!

My sweet hart cosmos!!


En av sötnosarna jag pratat om!! Han e fem år och heter riio(stavning)
Aja ha det/
                Alexandra


Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: tack så mycket :)

ja, det är jag som har gjort min header och designe, och ja jag skulle kanske kunna hjälpa er med designen :)

2010-11-11 @ 18:17:40
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0