10/10-10

heej, idag är det en väldigt ovanligt datum xD. 101010. idag har det verkligen vart kul!
föresten, jag åkte aldrig til ebba och dom, var för trött. Nu sitter jag med den bärbara datan och tittar på Hockey, visas inte live just nu men xD. Vi tog allt kort så dom kommer vi att ha till header'n !
Vi tog närbild på oss, båda, Och hela jaag typ!! Vi tog en massa kort så jag tror att jag måste ialla fall blivit bra på något kort ialla fall ;P.
nu ska jag surfa lite på nätet!

ha det bäst / Sofia!!


P.S glöm INTE att komentera!

Kommentarer
Postat av: annastacia

Heej!coolt datum, har inte tänkt på det!!

Fiin BLOGG!!

kan ni inte ta lite mer kort??

SNÄLLA!!!!

2010-10-10 @ 19:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0