5/10



Bjuder på denna niceiga bild: )

Heejhej

jag har inte vart så pigg ocg sånt idag, det beror på att jag  inte har orkat med allt typ. a, ni förstår inte säkert men här kommer lite av det som har hänt. i går kväll/natt när jag hade somnat så spydde jag, vet inte varför än men jag bara spydde! :( , jag mådde bättre så jag kunde gå till skolan. sen när jag var i skoolan då hände det inte så roliga saker precis, jag typ blev lite ovän eller inte så mycket med Erika. ibland kan båda jag och hon irriteras på små-saker, vi kommer nog bli vänner imorgon också så jag kallar inte ovän typ.

nu tycker jag att vi lämmnar det tråkiga och börjar med det roliga!!!!

idag kom det en rolig sakl i brevlådan........ julia!!! asså tidningen, den handlar om bästa och värsta familjen, idolen är vanessa hudgens och romeon är Nathan Kress, jag vet inte riktigt vem han är men....
höst-modet är såå snyggt. om det är någon mer som har fått den i brevlådan eller ska köpa den så är det as snygga kläder. särskilt som modellen har på sig. koftan gillar jag as mycket. ska leta efter den så kan ni också se den :D

jag tycker att bloggen ser lite tråkig ut och så fast vi har en som ska fixa våran header, jag tror hon har photoshop, det borde hon ha iallafall hon heter Sofia Axelsson och man kan säga att hon är min kusin-kusin.

jag vet att vi inte lägger upp så många bilder så att det är därför det är lite tråkigt också, så när jag har fått in alla mina bilder i den nya datan så kommer det att bli MYCKET mer med bilder,det kan jag lova!!

och så var det MODE-SPECIALEN.... vi kommer fortfarande att göra den men det är det att jag har ju inte dom bilderna jag har på den nya datan och allt det andra ligger på ett  USB-minne så, blir nog i nästa vecka eller i veckan efter det, men det blir i allafall, det har vi ju lovat :D.



Jag tycker också ni är så tråkiga på att komentera, kom igen nu! det är ju inte roligt att ha en blogg om det inte kommenterar några ;(  eller hur ?, jaja, nu ska jag inte skriva mer på ett tag, detta inlägg blev ju jätte långt,

ha det bäst/ sofia </3

P.S Sofia Axelsson har också en blogg, den heter : www.ssofiaaxelsson.blogg.se


här kommer en bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0