6/10

hej alla goa blogg-läsare

nu sitter jag och chattar med alexandra, har spelat puffer pop. Jag vann 1 gång och hon har vunnit 2 gånger. Jag är ALDRIG bra på sånna spel!

Snart ska jag göra i ordning mig till klassfesten :D har inte berättat något om det. jag ska ha klassfest idag, onsdag. jag tycker att det är tråkigt att just ha det på en onsdag, jag skulle vilja ha det på en fredag. det hade vi förra året. jaja, jag kan inte bestämma allt i mitt liv. pappa köper lite godis och en fanta exotic.
Alex är sjuk :S . ni kanske undrar varför hon inte har bloggat idag, det är för att när hon öppnar internet då blir typ allt 100 gånger större så hon får vänta tills hons pappa kommer hem.
nu ska jag börja göra i ordning mig, eller jag gör det om 20 min istället.

Komentera!

ha det bäst / soofia <3


Kommentarer
Postat av: felicia

hejj, kan inte ni sätta in mer bilder på eran blogg?



jag vill gjärna ha natur-bilder , typ dagens bild ?



/ felicia

2010-10-06 @ 15:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0