cha cha bloggen xD

Cha cha<3
I dag vart det ej så kul efter skolan.
Det va några i vår klass som tog bollen för oss och så kunde vi inte spela.
Men men jag linnea och anna vet ej om felicia vart med på det men vi bestämde att vi inte får hälsa på något annat sätt än cha cha i en vecka fast bara i skolan.
Nu sitter jag här och tittar på ullared xD
Och chattar lite okså!!!
Fast nu blide det vist film.
Vi fick en komentar för ett tagsen.
Den perssonen unskade mer bilder!!
Men dett fins en förklaring till att vi inte har laggt ut så många bilder!!
Jag har faktiskt typ inga bilder på min dator för den ganska ny.
Och fiia och dom har ju fåt en ny data så hon har inte heller några bilder tror jag xD
Men vi ska bli bättre på det!!!
Och ni kan ju bli bättre på att komentera xD
Haha!!
Men men en rolig historia kan ni ju få!!


Två blondiner hade råkat låsa in sina nycklar i bilen. En av blondinerna försökte bryta sig in i bilen medans den andra kollade så att kusten var klar. Till sist gav den första blondinen upp och sa:
- Jäklar, jag kan inte komma in i bilen!
- Fortsätt att försöka! Det ser ut att bli regn och suffletten är nere.

Här e en till!


Varför hade blondinen fotavtryck på dataskärmen?
- För att hon försökt gå ut på internet.

vet ej vrf det e om blondiner om hela tiden men nu så ska jag titta lite på filmen!
Cha cha/Alexandra<333

Kommer inte i håg om jag skrev det men det e handboll i morgon samling kl 9!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

h


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0