Cha cha bloggen<3

 Har nyss gort läxor och kom nyss hem inan det xD 
I dag i skolan titta vi på film!
Men det  var störande för det ver en som sa hela tiden på filmen vad som hände!!
Så om han vakna sa dom han vaknar!! STÖRANDE!!!!
Jaja så var vi på någon utstälning.
Not so funny. Tykte inte jag men.
Jaja efter skolan hämta mamma mig och min bror så åkte vi till trollhättan.
För han skulle köpa skor och då tänkte jag  passa på och köpa en sån tröja fiia köpte på
cubus.
Men så blev det ju förstås inte!!
Det blir ju typ aldrig som man tänkt.
Så i hela fal så va vi inne i några sport affärer och så så fick jag synd på lite huv tröjor i stället.
Och det vi fick med oss hem va:
En svart huvtröja från HM.
Ett par gula inomhus skor till richard från ja någon sport affär kommer inte i håg vilcken men det var puma.
Och en svart mössa från samma affär som skorna.

Jaja.
Jag fundera på att köpa en mössa jag med fast rosa men vill ha en bad hair day mössa i stället.
Jaja nu ska jag leta några roliga bilder och så får ni dom om en liten stund.
Så ha det/Alexandra







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0