Ensam hemma!

Ja resten av familjen e på richards fotbolls avslutning.
Kommer nog hem snart!
Och jag har bara tråkigt!!
Mm så nu e jag inne på msn men inte så många inne!!
Chattar med Monika,Bianca och några till.
Ja vad ska man göra nu??
Ska bli kul att spela handboll i helgen om vi spelar så som vi gorde mot killarna
så kan det nog gå bra.
Men det e bara det att vi typ inte kommer ha några avbytare tror jag
vi e väldigt få!! Och det e fyra stycken tror jag som inte kan va med!!
Men men hoppas det går bra vi har ju ALDRIG vunnit första gången vi spela så förlora
vi med 36-1 tror jag!!!
Fast dom van ju mot killarna en gång när jag inte va med!!
Handboll e faktiskt en falig sport!!!
En gång så fick jag en sprika i revbenet!!!!
F*N vad ont det gorde!!!
Ja men det berode kanske litepå dommarna okså som bara stog och luta sig mot vägen
och blåste inte för NÅGOT!!!!!
Asså en del kanske tror jag skämtar men jag e seriös!!!
Det andra lagets tränare var och sa till dom i halvlek men det hjälpte inte!!!
Aja bloggar kanske mer sen/Alexandra<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0