:/

hej bloggen,

jag har inte bloggat något igår eller idag eller jo nu gör jag det men, ialla fall jag tänkte skriva lite vad jag gjoerde igår när jag var på LISEBERG!!! <3


först så vaknade jag typ vid halv 8 - 8, då var jag ovanligt pigg, sen smsade jag lite med min alleeex!!
jag åkte faktiskt höjdskräcken 4 gånger i rad, bra gjort tyckte jag ;P det dåliga var att kanonen var STÄNGD, asså fatta när man har längtat att åka kanonen så var det tekniska probloem hela dagen men det var jätte kul, men det saknades ju, jaja, jag åt en kebbab-talrik på tex mex tror jag att det hette, ååååh vad gott det var. !!!
sen så såg vi 3D-filmen var väldigt bra jämfört med andra år.

från idag :

igår kväll så var jag så trött att jag inte kunde somna, jag somnade typ vid halv 11 och jag visste inte alls vad jag skulle göra, jag log där och vred miggh men kunde inte sova, men tillslut så somnade jag som tur var, men idag morse så var det inte lätt!!!! jag ville inte till skolan, hehe

/ sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0