Hejsan svejsan;)

Hej!
Märkte att det blev lite konstigt i förra inlägget det stog typ juk eller något
men det skulle stå sjuk.
Hehe!
Jag och brorsan baka i dag.
Havreflarn och chokladbollar,mmmmmmmmmm!!!
Men nu sitter jag här och tittar på tv och chattar med Joanna.
Har inget att skriva om!!
Jo föresten!
Ni e väldigt dåliga på att komentera.
Kom igen vad e det för roligt att ha en blogg om typ ingen komenterar!!
Så kom igen nu läs färdigt och komentera snälla!!!!!!
Jag skriver några rolig historier så har både jag och ni något att göra;)

Det var en gång 17 blondiner som stod utanför en
nattklubb. Då kom en brunett och fråga:
- Varför står ni här & väntar ?
Då svara blondinerna:
- Vi måste vara 18 för att komma in . :)

En pappa och hans son är ute och åker bil. Sonen sitter i baksätet och pappan kör. Ungen kollar ut genom fönstret å får syn på en cyklist. Han ropar till pappa: "Kolla en cyklist, Kör på han, pappa!" Visst säger pappan. Han kör så nära han kan cyklisten utan å köra på han och säger: "Oj jäklar, jag missade." Barnet säger: "Det är lugnt pappa, jag tog han med bakdörren!"

Så orkar inte mer men det blir säkert fler någon gång!

Ha det/Alexandra;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0