Hejsan svejsan<3

Hej<3
Lykades få internet lite bätre xD
Ja det blev ingen skola i dag heller.
Jag ska nog dit i morgon.
Fatta vad jobbigt jag var hemma en hel dag och kunde inte gå in på nätet!!!!
Men msn gick ju!!
Nu hade jag tänkt att lägga in lite roliga bilder men lykades inte så bra så här e resultatet.
 
Det var vad jag lyckades med!!!
Jag hitta massa men det gick inte ladda upp!!
Men men nu så kommer lite roliga historier igen!

En flicka kom skuttandes hem från skolan en dag.
"Mamma, mamma" tjoade hon "vi räknade i skolan idag, och alla de andra kunde bara räkna till 4, men jag räknade till 10 jag. Skall du höra? 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10!" "Vad duktig du är", svarade mamman. "Det är för att jag är blond", sade flickan. "Ja, det är för att du är blond", svarade modern.

Nästa dag kom flickan tjoandes hem från skolan. "Mamma, mamma, idag läste vi alfabetet och alla de andra barnen kunde bara säga till D, men jag kunde ända till G jag! Vill du höra? A, B, C, D, E, F, G!" "Du är så duktig", sade modern leende. "Det är för att jag är blond", sade flickan. "Ja, det är för att du är blond", svarade modern moderligt.

Dagen därpå kom flickan hoppandes hem från skolan.
"Mamma, mamma, när vi duschade efter jympan idag såg jag att alla flickorna hade platta bröst, men jag har de här jag!" hojtade flickan, drog upp tröjan och visade ett par väl utvecklade 36C. "Du är så duktig min lilla vän", sade mamman. "Det är för att jag är blond", sade flickan. "Nej", sade mamman, "det är för att du är 24". 
 

Ja lykades ska se om det går med några till xD


Den var mer söt en rolig tycker jag men!!!

Så nu får det räka!!!
Ha det/Alexandra<33

Kommentarer
Postat av: fredrik

vika roliga bilder en mmuus som sjunger haha



2010-10-06 @ 16:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0