Hejsan!!

Hej!!!
Kom nyss hem!!
Vi får ju vänta en timma på bussen på fredagar så vi brukar hitta på
något allihop som får vänta!!!
Idag blev det fotboll och det var Jag,linnea,anna,felicia,mathias,timmy,joel,john
och linus.Vi hade as kul!!
Fast vi spela ju inte så shyst men men om man RÅKAR sparka fälla eller putta ner
någon så gör ju inte det så mycket!!
Hihi!!!!!!!!!!!!
Ja ja undra vadman ska göra i helgen da!!!
Ja juste ja jag ska spela handbolls martch på söndag kl:10.00.
Kul kul!!
Vad ska man göra nu da det blev ju ingen handbolls träning i dag för mamma var trött så jag
sket i det i dag!!
Mm typ ingen inne på msn:(
Snälla skriv något jag kan skriva om!!!
För jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om ibland!!!
Ha det bäst/Alexandra<33
Ps.bloggar mer sen.Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0