Ja, JAG SER DET SNÖAR, JA SER DET SNÖARE DET VAR VÄLL ROLIGT HURRA NU ÄR DET....

JA!!!!!  jag älskar SNÖ!!!! kan inte förstå mig på de som inte gillar det, jag tycker att vinter är det BÄST årstiden med det är ju bara lite snö men det ska snöa jätte mkt i natt sägs det!!!!! min lillebror gillar också snö så han har byggt en snölykta !!! älskar det här!!

kommer bilder snart kanske, ;P

jag har inte gjort så mkt idag än skolan :( kom hem halv 4 ;( jaja

ska redigera lite bilder, glöm inte att rösta!!

/ SOFIA

Kommentarer
Postat av: Lina <3

LOVE SNÖ

2010-10-21 @ 17:38:55
Postat av: Monikaa♥

Heej♥Jag har en header till er kan jag skicka den till någon av er fast hur då elr?! Ni får se om ni tycker om den ;D

2010-10-21 @ 19:43:52
URL: http://moniialewczuuk.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0