Läxor,träning,läxor xD

Pusst!!!!!!
Så äntligen kan man sitta ner en stund och inte göra så mycket!!
Skönt!!!!
Ja i dag har det vart träningXD
Det var kul men lite jobbigt.
Sen har jag gort läxor okså!!
Men smart som man e så glömde man ju en i skolan.
Men gör den över helgen i stället!!
Nu tittar jag på robinson<33
Kul!!
Nu går dom in i en bur och ska sitta där och ha tråkigt!!!!
Haha.......
I morgon så blir det nog handbolls träning<33
Hoppas det inte gör ont så jag kan va med på lördag xD
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag kom på en sak...................
i morgon så får vi vänta en timma på bussen när vi slutar!!
Ahh vist det e trökigt att inte kuna komma hem men vi brukar ha as kul!!!!!!!!!!
Vi spelar fotboll eller pingis eller jah något i den stilen!!
Ska bli as kul!!
Ja ja ska kolla på robinson nu xD

Ha det/Alexandra


( Ni e fortfarande DÅLIGA på att komentera, så läs färdigt och komentera)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0