LÖRDAG!! <3 ♥ Liseberg imorgon

yeey ! heej

nu sitter jag här o är lite besviken :( hade skrivit en text och så försvann den :( råkade trycka på en knapp eller nåt. men vi försöker på nytt

nu så ska vi snart äta varma mackor och mysa med godis, Mums! jag har spelat spel med alex och jag vann! ....
en gång. det slutade 3-1 till hon tror jag XD. asså vad finns det för program en dansfeber på lördager? det finns ju inget bra !

här kommer ett nyttt inlägg fast det är liksom i ett !

liseberg imorgon!!!!!

ja, jag ska åka till liseberg med FIK ( främmestad idrotts klubb ) imorgon ska bli riktigt kuligt ;)
jag ska gå meed Erika kjell och Stina Bodin <33 kanske monika men vet inte än !!

här är dom atraktionerna vi ska  åka :

balder
kanonen
spin rock
uppskjutet
uppsvinget
flume rider
höjdskrecken
 
m.m

/ sofia





Kommentarer
Postat av: Lina

Hehe. Synd bara att kanonen icke funkade x)

2010-10-05 @ 19:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0