Tjolahopp<33

Som fia skrev så var mamma och pappa på brölopp.
Men jag var inte hos min kusin utan hos pappas kusin(hon är två år äldre).
Vi hade as kul.
Vi spela ett spel som vi bygde av lego,spela buzz(eller hur det stavas),titta på film och massa andra saker!!
Ja och jag sov över där och pappa hämta mig där i morses typ vid 10 tiden tror jag.
Han kom vid den tiden för att han och mina bröder skulle jaga.
Och jag åkte till mina sötisar!!
Vi körde i dag med.Kul(tur att jag hade mer kläder på mig i dag!!).
Sen när jag cyklat hem så åt jag lite revben,badade och när jag gort det tänkte jag att gud vad gött att kopla av lite vid tven.
Men ne då för då ringer lisas farmor(en kompis från där jag bode förut.) och säger att våra tre getter har följt efter henne och är hemma hos henne(hon var hos os tidigare i dag och lämna en present från lisa<3).
Och då var det bara för mej och mamma och börja gå.
Vi hade ju ingen bil hemma för den hade pappa och dom. Så vi kom hem nu och har vart ute i EN TIMME PÅ GRUND AV DOM NEDRANS GETTERNA!!
Ja nu chattar jag lite på msn men nu så får det räcka orkar inte skriva mer just nu så.

Jag vill okså ha en son rikktigt mycket faktisgt!!!
Ha det/Alexandra<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0