Tvilingar?? Pytsan heller!!!!!

Cha cha<3
Idag har jag inte bloggat för det har vart lite fult upp ridning m.m.
Ja i dag i skolan vart det riktigt kul faktiskt!!!
Haha vi höll fast en kille i vår klass och sate en tofs på honom han såg as rolig ut!!
Sen på någon rast när jag spela fotboll så frågar en kille i 6c om jag och julia e tvilingar!!
Haha vi e typ inte nåt lika ju!!!
Julia börja okså skratta lite när jag sa det men men.
Så var det gympa okså vi ficka välja mellan fotboll,vollyboll och basket.
Valde ju fotboll så klart!!
Och så red jag när jag kom hem!!
Eller ja efter en stund typ vid 17.20 var jag på ridskolan och börja rida 19.00.
Jag red amulet i dag HAN va pigg och stark!!
Men roliga att rida.
Men men ni får mitt onödiga prat räcka!!
Måste ju sova lite okså!!
Så ha det/Alexandra<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0