VI SKA VA!!!!!!!!!!!!!..... *ÄNTLIGEN*

hejj,
nu sitter jag och chattar med alexandra och tittar på Hockey. det känns typ som om jag och alexandra har en tradition med att chatta på msn. vi typ är inne på kvällarna XD. men iallafall så skaa jag och alex va imorgon.
före det så ska mamma på symöte typ fast det är på 3 pers. vi barn brukar följa med så jag ska följa med då. Det är Edvin (mer än ett år), Ida ( 6/7 år ) Edit ( 4 år ) Ebba ( 6/7 år ) som åker med. Ni kommer la ihåg när ni var vi var små, då ville man ju bara vara med dom STOORA barnen XD. Föresten så ska jag och ALEX VA IMORGON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! äntligen!! det var JÄTTE LÄNGE SEDAN!!! jag ska ta med mig camera så ska vi ta lite bilder på oss och sedan så ska vi typ ta natur-bilder som Felicia ville, ( hon skrev det i en komentar )  sen så ska vi ta bilder till våran header ;D längta!!!

nu ska jag titta färdigt på hockeyn och så skulle jag underhålla Alex så att hon inte skulle somna XD

ha det bäst/ sofia <3


Kommentarer
Postat av: Seeyou

Lite bilder vore kul.

2010-10-10 @ 08:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0