God morgon!

God morgon!
I morses så väckte mina brorsor(och cosmos) mig vid 7 fattar ni 7!!!!!
Jag blev fan as sur men gick jag och la mig och vakna igen vid typ kvart över 9.
Så nu sitter jag här och kollar på tv och har nyss ätit frukost.
Och det e nog typ vad jag kommer göra i dag sitta och kolla på tv och slappa.
Det e ju elljus cupen i kväll och då vill man inte va trött!
Men men skriver kanske mer sen!!!!
Kom igen nu tjejer nu fixar vi det här!!!!

Ha det bäst/Alexandra<3




Glömm inte att fråga oss något!!!!!




                                         1     1
                                         1     1
                                         1     1

                                -           o            -
                                  -                    -
                                     -              -
                                        ---------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0