Hej hej!!

Hejsan!!
Ja nu har jag spelat handboll mot killarna tyvär förlora vi med 8-7 tror jag ja i hela fall så förlora vi
med ett mål!!!!
Ja ja så det blev ingen fotboll i dag han inte med båda!!'

Men ni skulle sett mig i skolan i dag!!!!
Vi körde tjuv och polis på gympan!!
Och jag skulle ta Viktor(när han skulle rädda några från fängelset).
Och där sprang jag efter han och så var det ett litet stup och jag snublar och hinner inte
stanna!!!
Och så flyger jag och som tur var så var det mjukt där jag landa men det stog ut en pinne
presis brevid mig!!
Haha vad jag och typ alla som såg det skratta!!!

Och så när vi spela fotboll så blev det helt plötsligt rugby!
Jag gick in i klugan och tog bollen ssen tittar jag på bollen och skriker och så springer jag!
Och alla springer efter!!!
Lite läskigt så jag slänger bollen till Agnes i feman!!
Ni förstår när vi spelar rugby i skolan e det som om bollen va en sockerbit och att alla
som spelar e getingar!!!
Hihi!!
Ja ja vad ska man skriva om nu da?????
Ja vet ni kan ge förslag på vadjag ska skriva om!!!
Skicka en komentar och skriv vad jag ska skriva om!!!!
Så skriver jag om några saker så snart som möjligt!!
Ja ja blev ganska långt inlägg!!!
Om ni undrar vrf fia inte skrivit i dag så skulle hon någonstana men kommer inte i håg vart!!
Ja ja skriver kanske mer sen men nu så ska jag kolla på tv!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0