Hejsan:)

Hej!!!
Förlåt att jag inte blogga i går!
Men det var ju studie dag!!!
Och jag va med Emma så blogga inte då vi va ute typ hella tiden!!!
Sen va det handboll och ridning!!
Kul kul jag red Donna<3!!
Hon e typ min favo nu (jag har ju inte ridit alla än men än så länge).
Jag kan säkert lägga upp en bild på henne någon gång men jag lyckas inte med att
ladda över bilder just nu:(

Och i dag va det skola, bläää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men hyfsat kul vi hadde spanska.
Hmm jag tror nog jag väljer spanska eller franska!!!
Men men nu får det nog räcka för en stund ska chatta kolla bloggar och kolla på tvXD

Ha det bäst/Alexandra



Ps. Glömde nästan Elvira från 6c har börjat i vår klass.Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0