Hejsan<3

Ja nu sitter man här vid tv och har tråigt!!!
Jag har försökt ladda över bilder från mobilen men lyckas inget vidare får nog
hjälp av pappa sen!!
Mamma väckte mig vid halv ellva ungefär!!!
Jag skulle ju till mina gullepluttar!!!
Eller igentligen e det en som heter marko som äger dom,
kanske lägger ut bilder på dom sen om jag lyckas!!!!
Men men sen har jag bara suttit här och slöat!!
Skola i morgon blääääääääääääääääääääää.
Men det e ju träning i morgon det e kul!!!!
Ja vet jag kan skriva vad jag gör på ven vecka i normalt fall!!


Måndag: Fotbolls träning

Tisdag: Handbolls träning och ridning

Onsdag:Slappar och läxor

Torsdag: Fotbolls träning

Fredag:(Handbolls träning tror att den börjar dena veckan)

Lördag:Kommpisar m.m

Söndag:Gullepluttarna på morgonen Kompisar m.m efter det

Sen så e det ju skolan måndag-fredag

Japp det va typ så en normal vecka ser ut för mig!!!

Ha det bäst/Alexandra<3

Snälla komentera!!!!


Kommentarer
Postat av: fredrik

oj vad mö haha jag har en sak mindre typ haha

2010-09-26 @ 17:18:08
Postat av: moa

Hej snygg blogg alexandra:P

2010-09-26 @ 17:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0