Intressen<3

Hej!
Nu ska jag skriva lite om mina intressen<3

FOTBOLL: Jag har spelat fotboll sen jag var 4 år ungefär.
Jag spela i främmestad från jag var 4-11.
När jag flytta bytte jag till Gauthiod, där jag spelar nu<3

HANDBOLL: Jag börja i hanboll när jag gick i trean eller fyran tror jag.
Jag spela först mot 96 och man kan väll säga att vi förlora stort!!!
Men sen sluta jag när jag flytta och nu har jag och Stina Östeberg börjat i det igen.
Nu spelar det 99-97 i vårt lag!!
Jag spelar i NossebroIF.

RIDNING: Jag börja när jag var 5år. Ett år innan vad man igentligen fick men det var
fler i min ålder som börja då. Då börja jag i EssungaRF. Men sama sak där när jag flytta byte
jag till grästops ridskola. Ridning är det absolut bästa jag vet!!!!!!


Jag gillar okså att: va med kompisar så klart, datan, djur och i huvud taget att tävla i sporter med mera!!!!!!!



Glömm inte att fråga oss fråor så kanske vi svarar på just din fråga!!!!


Ha det bäst/Idrottaren Alexandar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0