Mina intressen

Halloj!

Jag tänkte berätta om mina intressen, det har inte blivit av, men nu ska jag försöka få till det :D

Jag dansar bugg, Fotboll, skytte och piano,

BUGG: jag började dansa för 2 årsen tror jag eller var det 3 år sen, jaja jag började iallafall nån gång för 2 år sen. Jag dansar i Arentorp med 11-12 åringar. Jag dansar Med Anton.

FOTBOLL: Började när jag var 4 år på lek med boll, sen har jag slutat och börjat och hållt på så men just nu håller jag på. jag spelar fotboll med dom som är 10-13.

SKYTTE: JA,det är inte så mkt att säga, man använder ett givär, börja där för ett år sedan.

PIANO: Började när jag gick i 2:an, jag fick börja ett år tidigare för det fanns plats.Har ca 1-2 låtar i läxa i veckan.

Jag gillar också att : Skådespela,Sjunga,DATAN SÅKLART,fotografera, och förstås vara med kompisar.

Gillar inte skolan så mkt.

Ha det bäst/ sofia </3

P.S Glöm inte att fråga oss någonting, sista datumet är på tisadag, vi skriver ett inlägg med dom som har ställt en fråga berättar vi på onsdag, Det är bara 2 frågor vi svarar på men vi kan kanske lägga till någon mer.

Vi ska snart börja med våran mode-special. så ni som har väntat behöver inte vara oroliga :D. vi börjar lite smått imorgon eller på lördag.
Jag tror det inte blir något mer bloggande för mig idag, och imorgon så är typ datan på bytning så det kommer att bli lite tajt att bloggga eller vad man ska säga. men snart kommer mode-specialen. håll utkik!!

Jag kan typ inte lägga ut bilder för att datan krånglar men hoppas jag kan det när vi byter data,

SES/ Sofia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0