Så äntligen gort min intervju!!!!

Nu har jag gort min intervju.
Men farfar hade ju glömt att det var möte där i dag så han var ju tvungen att va me på det.
Så jag var där i typ en timme med min super söta lill kusin,Veronika.
Hon satt och sjöng alla barn i hela världen vill ha fed (fred men hon sjöng fed)
och sa hon nu är det tvådje värsen och sjöng samma sak om och om igen och så var det tredje värsen
och sen var det tvådje värsen igen. Och så lekte vi häst okså men när jag ville rida på henne vart
det inte lika skoj längre tyckte hon!!!! Vill bara säga att du är söt men lite jobbig igen<3
Huuu....nu är det bara det jobbiga kvar på arbetet.......REDOVISNINGEN!!!!!! Jag hatar det
det är så pinsamt!!!!
Men nu ska jag nog chatta lite.
Vet inte om det blir något mer bloggande i dag.
Ha det bäst/Alexandra<3
                                     (Brödspade som ska va med på min redovisning)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0