Skolan är slut och sen så var det ju fotboll med:)

Hej hej!!
Redovisningen gick la bra!!
Men jag glömde bort min snygga brödspadeXD.
Mm....sen blir det ju fotboll:)
På tala om fotboll.
När vi spela fotboll i skolan i dag (så ramla ju jag som vanligt XD) men det var inte bara jag som ramla.
Ni skulle ju set när linnea knuffa om kull john. Han bara flög!!!!!!!!
Hihi as skoj såg det ut och alla bara gapskratta!!!
Men i helgen är det ju elljus cupen:)
Mm Främmestad är ju bara reserver för dom är för dåliga.....men gauthiod dom är ju
inte så dåliga, dom behöver ju i vart fall inte va reserver.
Hihi.......
Men nu så vet jag inte vad jag ska göra!!!
Ska nog inte skriva mer men här kommer det en bild på lite blommor. För
sommaren är ju inte riktigt över.....haha!!!!Ha det bäst/alexandra<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0