Tjola hopp!!

Japp då var skolan klar för veckan så jävla gött!!!
Att bada va ju as kul!!
Men aldeles för kort tid(det öppna tio och bussen gick hem tolv)!!!!!
Men det va ju kul både när vi va där och när vi åkte buss!!!
Vi satt alla tjejer längst bak och en kille(tre killar på vägen hem). Kul:)

I morgon är det Elljus cupen!!!!!!!
Ska bli as kul!! Och för er som inte vet vad det så är det en fotbolls cup som spelas från typ
kvart över sju tror jag och slutar typ vid tolv om man går vidare till åttondels final vill säja.
Och vinner man den så spelar man nästa helg med.
I fjol spela jag den med främmestad(som bara är reserver i år för dåliga hehe) då åkte vi ut
på straffar. Det gorde gauthiod med skilnadeb är att dom la dubelt så många straffar och att
dom åkte ut mot dom som va ett år yngre.
Men i år då så åker vi inte ut på strafar, nu ser vi till att gå vidare änu längre tjejer.
Heja gauthiod!!!!!!!!!
Jaja ska bli roligt i hela fall!!!
Och om det är någon som går i främmestad som e sur för det jag skrev om att ni e för dåliga
så skoja jag bara med er.
Jag hoppas för er skull att det e nått lag som inte kan komma......men hälst inte i vår grup
vill inte möta er för en det blir final i så fallXD

Oj vilcket långt inlägg det blev men men blir säkertlite mer bloggande tror jag.

 Ha det bäst/Fotbolls Alexandra:)


(Glömm inte att fråga oss något XD) Bjuder på en bild (inte så snygg men)
för att jag skrev så långt(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0