Blogg pause:/

Helluwe!
Har presis kommit hem från bollhallen.
Spelade mot p98 och det gick skit och det var så jävla trökigt för dom var så tykna(NÄSTAN ALLA)!
Jaja men mår inte så bra just i dag vet inte säkert vrf men e deppig och hängig!
Så tror det blir en bloggpause hela helgen.
Kan komma något inlägg nån gång bara men annars hörs vi på måndag.
Det finns en sak som jag kan tänka mig som får mig på bättre humör(som rent teroretiskt skulle kunna hända) men det kommer säkert inte hända!
Någon som kan få mig på bättre humör?
Isåfall help!
Jag vet en persson(aa kanske några av mina grymma kompisar också,men orkar inte prata om allt)som jag vet kan hjälpa mig på rätt väg´mot bättre humör.
Men men nu ska jag äta gott titta på talang och försöka släppa allt och fortsätta hoppas<3

//Alexandra<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0