Boll jakt<3

Helluwe sötnosar<33
Ledsen att jag inte bloggade efter träningen i går!
Men kom hem vid nio typ åt mat och gick och la mig<3
Var as trött ju:/
Men men nu är jag ju här igen<3
Ja dagen har la varit bra!
Fast matrasten var inte den bästa!!
Först så skkulle vi spela fotboll men då hade vi ingen boll för b:arna hade tatt c:arnas boll
och då gick vi bakvägen för att gå in,men då hittar becky en boll där<33
Men offc så kommer c:arna och jagar bollen!
Och jag alla tjejer och en kille bara kan vi inte spela fotboll i stället?
Men nä då vi skulle springa runt som idioter;)
Så det sluta med att vi fick bollen men ville inte gå ut med den för då hade dom tatt den och så började vi om 20 min med idrotten.
Ja,det var väll liteom i dag antar jag<3
Men nu ska jag chatta lite med becky och fiia och sen blogga<3

//Alexandra<3


Kommentarer
Postat av: M E R E I

- haha kul ju :)!

2011-04-05 @ 15:31:35
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0