Dare to be yourself<3

Tjodillo<3
Sitter här i soffan nu med datorn i knät och chattar med lisa<33
Dagen har varit great(engelska great xD om du nu skulle läsa detta elin;))
På idrotten klättra vi klätter vägg och hoppa tranpets(stavning).
Jag prova den svåraste klätterväggen men kom inte hela vägen upp var typ två "klossar" kvar.
Men ni skulle ha sett hur jag skakade,innan,medans och efter jag klättrade.
Vet inte säkert vrf men det var ändå lite lääskigt men inte så.
Jaja,sen så har det inte hänt så mkt utom att jag har haft en riktigt flumm dag tillsammans med julia!
Aaa en kille i klassen var också ganska flumm,fast mäst skrämmande xD
Han kom in klassrummet när vi skulle lämna våra pennor och höll upp ena handen och armen i luften och hoppa fram samtidigt som han sjöng duturudu,duturudu(stavning).
Jaja så det har vart en flumm dag<3
Men men får ju inte glömma att önska min underbara pappas kusin,också känd som Emma,grattis<33
Ja men ni får klara er sålänge så hörs vi sen<33

//Alexandra<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0