Hela livet är en enda stor fråga!!

Helluwe<33
Kom nyss hem från en helt okej dag<3
Ganska mkt skratt men inte mer än vanligt!
Jaja,var inte med på gympan i dag knalla i väg till tandläkaren i stället:(
Men det gick väll bra det tror jag.
Det sorgliga var ju att det var sista gången med vollyboll och det är ju kul med vollyboll<3
Ja nu ska jag kolla lite bloggar och chatta och seden blir det också att plugga lite:/
Ska nog försöka stoppa i mig något litet också<3
Och föresten imorron är det tränings match mot killarna,killarna kommer gå av planen gråtande;)
Hoppas jag i vart  fall<3
Herrå och ha det så gött<33

//Alexandra<33


Kommentarer
Postat av: heidi

Det kan vi väll! :) hur länge? :)

2011-04-07 @ 16:47:47
URL: http://heidibyrman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0