I am home<3

Heej på er alla söta<3
Nu är jag hemma!
Har ju vart med Emma pemma<33
Vi har haft det kul mysigt och underbart!
Sen följde hon mig till träningen och så träna jag och ja nu e jag hemma.
I morron blir det nog att sola lite(harfaktiskt fått lite färg,jej<3)kanske springa och spela fotboll med bröderna.
Sen är det ju ridning också,då får man ju träffa sötisen rebecca<3
Längtar tråffa henne i sondags men ändå(chattat med henne med<3).
Vi har samma typ av humor och så så det e alltid kul innan ridningen när hon är med<33
Aaa,fastskulle va kul att träffa allaandra kompisar med:(
Jaja ska kolla bloggar lyssna på musik och chatta,sen bölir det att sova däckar(stavning)snart i hop här.

//Alexandra<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0