I should stop hoping and start living <3

Heej<33
Jag har bestämt mig!!
Jag har länge gått runt och hoppas!
Men nu ska jag sluta.
Jag vet att jag inte kan sluta känna på det här  sättet.
Men jag kan alltid sluta och hoppa och börja leva och ta livet som det kommer.
Om du tkr samma sak som mig så visar det väl sig tillsist.
Och det finns ju en lösning till men det är jag för feg för!
Så efter lovet så ska jag försöka sluta hoppas men vi får väll se hur det går med den saken.
Jaja har ingenting med er eller bloggen att göra vilcket ni antagligen förstår men var tvungen att få skriva/säga det till någon.


//Alexandra<33


Kommentarer
Postat av: Monika Lewczuk♥

Händ älskning?? FINNS 24/7 ♥

2011-04-16 @ 15:50:16
URL: http://monikalewczuk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0