Oh my god!

Hejhej sötisar<33
Vad gör ni??
Själv sitter jag här och har nyss fått i mig lite mat<3
Om en timme och tjugo min typ kommer pappa och vi åker väll en kvart efter det elle nått sånt<3
Men ja skol dagen har varti,great<3
Fixade till baka bollen i dag<33
Fast innan vi fick tillbaka den var det typ fem killar som drog i mig och bollen och ingen hjälpte mig just då:O
Men innan det innan det hjälpte en i sjuan och att hålla upp dörren och några i klassen höll undan killarna som skulle ta bollen så jag kunde springa förb(Y)
Men typ alla killar i den klassen försökte ta bollen!!
Det var typ två elle nått som bara titta på och resten hjälpte till.
Men men nu får jag sluta babbla om bollar XD
Spanskan var bra och resten av dagen också<3
Men Anna var sjuk:(
Och på musiken sjöng vi alla mello finnalisternas låtar<33
Och på eng kolla vi på djungelboken<3
Och på so:n var det prov vilcket gick bra tror jag <33
Jaja ska kolla lite bloggar nu och sen så blir det att packa<3
Kanske blir något mer inlägg innan jag åker får se<3
Annars blev ju detta ett ganska långt inlägg<3
Måste fixa min dator!!Men vet inte hur!!!

//Alexandra<3


Kommentarer
Postat av: vickan

Hej hur mår du idag :)



har frågestund fråga gärna någonting :) här kommer du direkt till frågestunden: http://elisabethvicktoria.blogg.se/2011/april/fragestund-1.html#comment

2011-04-06 @ 16:51:43
URL: http://elisabethvicktoria.blogg.se/
Postat av: jennifer - photography

Hej, hur är läget? Själv är jag hemma idag. Hoppas allt är väl, kram

2011-04-06 @ 17:03:53
URL: http://jenniifer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0