Sola,springa och spela fotboll är det livet?

Heej<3
Vaknade ganska tidit i dag gorde frukost och gick ut!
Hur härligt väder är det inte?
Har ju go lust att bada!
Men det har det inte blivit något aV.
Däremot har jag spelat fotboll med mina bröder,solat och liggat ute och läst bok och vart lite med djuren.
Nu så har jag bytt om till tränings kläder och så ska man ut och springa med cosmos i skogen(Y)
Men annars lär dagen bli rätt slapp.
Sola,fotboll ducha när jag kommer hem från joggingturen.
Sen vid fyra någon gång kommer tilda och valle,och mamma och pappa och dom ska prata lite om deras bröllop(asså tildas och valles).
Dom bor annars i östersund så ska bli kul!
Sen åker mamma och pappa ner på möte och då ska antingen jag ner till emma eller hon kommer hit.
Vi har inte bestämmt oss riktigt.
Så i morgon blir det att vara med emma och inte så mkt bloggning.
Jaja ni får ha det gött ni få som är inne när det är fint väder ute och lääser denna underbara blogg<3

//ALexandra(den snabbaste)<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0