Sorry för dålig uppdate:(

Helluwe sötnosar<33
Har ingen riktigt blogg lust:(
Vet inte vrf men jag har bara inte lust.
Så kommer inte va så good ppdate på lovet skulle jag tro.
Men kolla in för säkerhets skll för slinker nog in ett inlääääg om dagen ellemått<33
Men jaja i dag har det vart en träääänings dag.
Först varjag och stina ute och sprang i 30-40 min.
Och sen var det fotboll.
Men vet ni hur lykade vi är?
Jo vid bad brusse låsa när vi sprang så ingen skulle ta något.
Och så låste hn in nyckeln i snyckelskået igen.
Sen när vi kommer tillbaka så åker han:(
Såvi kommer inte in i omklädnings rummet.
Så vi beslutar oss för att gå bort til P98-97 som tränade på konstgräset
Det tog riktigt lång tid att komma fram för vi vände typ tre fyra gångger.
Men när vi mötte viktor och sa vad vi skulle göra så var det ju pinsamt att vända.
Så då kom vi tillsist fram.
Det var as pinsamt och det var många som kolla på oss.
Men vi kom in i omklädningsrummet(Y)
Jaja sen rammlade jag massor gånger och fastnade och sånt.
Vi var lite flumma där ett tag.
Jaja ha ett bra påsklovsötisar<33

//Alexandra<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0