Åååå!!!!!

Datan vägrar att låta mig ladda upp bilder och youtube klipp på bloggen,sad face:(
Men men det jag ville ladda upp var ett klipp från youtube så sök på
en uppsats om en ko på youtube så ser ni!
Sjuk e den men tror dock inte att en mellanstadie elev har skrivit den!!

Aja i dag har det vart som vanligt i skolan!
Vi hade riktigt kul när vi väntade på bussen spelade fotboll<33
Dock rammla jag var och varannan seckund men men,vad gör man inte för att alla ska få skratta xD
Men på vägen hem från skolan fick jag ett ganska stort hack i knät.
Jag halcka och vet inte riktigt hur hacket kunde bli så stort eller hur byxorna kunde gå sönder ramla ju inte ens hårt:S
Men men nu så ska vi glo på tven en stund!
Hare alla söta<3

//Alexandra<33


Ps.vet ej vrf inte fiia bloggat i dag men men! nästa vecka blire nog en del bloggande själv har man ju sprtlov då<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0