Alla<3dag!!

 Glad alla <3 dag på er alla<33

Idag så har det la inte hänt så mkt.
´Hade innebandy på gympan:(
Och så har jag och linnea spelat fotboll på rasterna<33
Kul kul!
Fast låg mer på marken än vad jag stog upp xD
För två av killarna i c putta ner oss hela tiden,hehe!
Aja annars har det vart mys med familjen fast pappa e dock och plockar höner:/

Vet ni vad som hände i morses när jag stog och vänta på bussen??
Jo tror ni inte att bussen vänder!!!
Jo då när jag ser den och licksom bara äntligen kommer den!!
Och såvänder den!
Som tur var va mamma hemma och körde mig till skolan!!
Visade sig va en kärra med spannmål som vält över vägen.


Ska chatta med fiia nu<3

Ha det alla söta<33


//Alexandra<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0