Crazy xD

Helluwe alla goa och glada,aa ni som e inte e det också^^
Ja nu har man ridigt då<3
Kul kul,mendet va lite crepy lektion.
"Min häst"(den sötaste luky lucke<3) var väldigt pigg och så vilcket jag kände i början!
Så han blev rädd två gånger men då satt jag kvar,heja mig xD
Men sen så helt plötsilgt så snubblar han och bena bara försviner framför mig och jag ramlar av,han slog i mulen i marken men det gick bra med oss båda!
Sen blev han rädd,vi tror det va för lektaren.
Men efter han blev rädd den sista gången så gick han as fint och allt gick bra.
Gick dock inte förbi letaren^^
Sen blev han rädd igen när jag ledde honom så jag klara inte att hålla hnom.
Så höll han på jätte länge!
Men islutet blev han rädd ch uppspelt av två andra hästar som kom in och var uppspelta.
I gruppen efter oss så gorde hästen sönderen sadel så hon kunde inte rida.
Sen kom en till in för att hästen kände sig lite ensam med två hästar den inte riktigt kände.
Så allt sluta med att det bara var två som red lektionen efter oss.

Men nu ska jag sluta tröka ut er med häst prat^^
Ja men när jag kom hem åt jaag och bada ch pyssla om mig själv lite<33
Så nu ligger man här fräch och glad.
Har dock inte så mkt att göra då ingen e inne på msn,sad face!
Men ska nog kolla lite bloggar och så nu<3
Kan hända det blir ett inlägg till i kväll<3

//Alexandra<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0