Dålig uppdatering:(

Helluwe sötnosar!
Förlåt för dålig uppsatering!
Men jag har vart med Emma sen i söndags och har inte viljat blogga när hon var här!
Kändes lite taskigt om jag skulle sitta här och skriva massor ch hon bara sitter och kollar på!
Men men.
Vi har gossat massor med kanninerna ch spelat spel på spela.se m.m!
Kul kul.
Jag har docck inte tatt några bilder på kaninerna men ska försöka med det i morgon<33

Har inte så mkt mer planerat på sportlovet!
Ska hjlpa till med en fotblls träning för 8-10 åringar på torsdag!
Ska la bli ganska kul,några fler från laget som ska hjälpa till med:)
Annars händer nog inte så mkt ska kanske va med någon eller så!
Funderar på att gå på disco i torsbro på fredag men vet inte, och då måste jag få med mig någon som vill gå:/
Får se hur det blir med den saken!

Men ja ska titta lite på film nu.
Ha det alla söta<33


//Alexandra<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0