Den bäste tränaren här xD

Helluwe sweet harts,elle ska man säga god morgon??
Vaknade för ca 2 timmar sedan.
Ätit frukost,mamma och brorsan var i grästorp och köpte nybakt bröd och semlor<3
Semlor kanske inte e det bäst att äta men det e nedrans gott!!
Men vad gör det,ska ju typ träna 3½ timme i dag så en semla gör inte så mkt!
Först ska jag va "tränare" för 8-10 åringar i 2 timmar,dom ska typ leka lite lekar med bollar och spela match och så ska vi hjälpa till.
Jag lär ju vara den bästa tränaren xD
Men när jg e "tränare" så är jag det mellan 15-17.
sen har jag träning kl 18-19.30.
Så kommer inte hem fören 20.00 typ.
Så blir inte så mkt bloggande i dag!
Tror det kommer nått inlägg före och nått efter!


//Alexandra<3


Kommentarer
Postat av: tasha

din blogg är också jättesöt! hoppas att du fortsätter läsa min blogg :D <3

2011-02-24 @ 12:05:22
URL: http://ellohell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0