Fotboll<33

Hellu alla sötaste<33
Sorry att jag inte bloggat men har inte hunnit och har inte vetat vad jag ska skriva:(

Idag så spela vi typ någon tunering i fotboll i skolan,fairplay cup elle nått.
I vart fall så spela vi mot c och i morgon ska vi spela mot b.
En klass från varje skola som e med går vidare och så.
Tjejerna vann med 4-0 och killarna förlora med 5-2.
Vilcket betyder att vi vann sammanlagt så nu måste vi bara vinna mot b i morgon också<33
Själv ska man ju stå i mål,får väll se hur det går men man har ju stått förut ett antal gåner.
Så kom igen nu 6A<33
Nu tar vi dom!!

Snön e ju snart helt borta vilcket betyder-
FOTBOLL ute<33
Och på rasterna,kul kul!
Nån som inte tkr om att snön e på väg att försvinna för den här gången?
Aja det gillar vi!
Har trötnat på allt blöt,kalt och allt annat!
Fast lite snöbolls krig kan alltid va kul xD

Ja nu sitter man här vid datrn ensam hemma och har trök!!
Ingen rolig på msn:(
Men fiia sa att hon snart skulle logga in<33
Så får väll nörda dator en stund tillxD

Men vet ni jag har fått två nya smeknamn.
I slutet av föra veckan sa vår so lärare alexander till mig när hon skulle
säga något kommer inte i håg vad.
Och så va det en kille i c som trodde jag hette susanna elle något sånt.
Så ja här byter man namn lite då och dåxD

Men nu har ni ju fått ett hyfsat långt inlägg ;)
(jaaa fiia logga in)
Tror jag bloggar i morgon men vet ej har ju ridning.

Ha det alla söta<33
//Alexandra<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0