I am so HAPPY<3

Helluwe sötnosar<3
Jag e så himmla glad som fia skrev har vi slått  vårt rekord igen<33
Men nu har vi 56 besökare!
Tio mer än igår<33
Så nedrans glad!


Back to life xD
Men tyvärr blir det inte så mkt bloggande på morgonen i morgon!
Då vi har samling 11!
Men ska nog minst göra ett inlägg.
Sen får vi se hur länge det dröjer innan jag bloggar!
Beror helt på hur det går!
Det kan hända det bara blir en match men det kan också bli fyra matcher.
Så jag hoppas offcors att det blir länge innan jag bloggar.
Men det får vi väll se xD

Har i hela fall "värmt upp" för i mogon xD
Med hela 300 situps.
Gorde 298 igår.
Min mage kände för att träna xD
Ne men hade bara lust,udda jag vet!!

Men ni får sova och drömma så sött så ni orkar tilbaka hit i morgon<33


//Alexandra<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0