Jippi<33

Helluwe sötisar<33
Har ju som ni redan vet har jag vart på cup idag<33
Och jag åkte dit med ett glatt humör med tancke på hur många ni e som läser<3
Och mitt humör fortsätte va på topp<3
För vi gick vidare<33
Match resultaten:
1-0 vinst
0-0 lika
2-1 vinst(jag stog<3)
0-0 lika<3
Och sen köpte vi tahi mat och hyrde film.
Dumma mig, farsan<3
Dumma mig var bra den har vi redan sett på<3
Och farsan e på nu<3
Den verkar awesom<33
(stavning)
Och så när jag loggar jag in på bloggen och får ännu bättre humör när jag ser statistiken<3
45<33
Och så alla söta komentarer<33
Vårt rekord vi fick igår är ju 46 elle nått sånt och idag ligger det på 45 änsålänge,helt underbart<3

Men ska kicka lite film nu<3
//Alexandra<33


Ps.Smsar med sofia och hon skriver att hon inte orkar gå till datorn och göra ett inlägg just nu
Men hon ligger i vart fall och mumsar i sig godis<33
//Sofia<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0