Natti natti<3

Nu är det dags att sova<3
Och i mrgon e det skola då:/
Just the way you are-bruno mars får avsluta mitt sportlov.
Älskar den låten!!
Får mängder med tanckar är jag hör den och så kan jag samtidigt slappna av<3
Love till den xD

Men bloggar mer i morgon.
Får se om det blir ett snabbt inlägg på morgonen i morgon annars ska jag fixa det när jag kommer hem.
No träning i morgon så blir nog ganska mkt bloggande.
Åter kommer med lite hur det gick i matcherna m.m då med!
Men dröm sött nu,det ska jag<33


//Alexandra<33

Ps.ganska många läsare i dag  men kan bli bättre!! Så kom igen tipsa om dena lilla söta blogg och så hoppas vi att ni hittar något ni fastnar för<33

Ps2.Dagens blogg avslutas i morgon i stället,orka fixa med det nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0