Ridning<33

Heej<33
Såg att sofia hade skrivit att jag typ brukade va ledig i dag.
Och där ljög hon allt.
På onsdagar har jag ridning+att jag brukar plugga då!!
Så sorry att det inte blev så mkt med bloggandet i dag!!
Men fiia har ju bloggat så ni har väll inte dött xD
Elle vad säger jag klart ni har dött!
Aja,men tyvärr blir det inte mkt bloggande i morgon heller för jag har fotboll<33
Och jag och stina ska stanna efter skolan som vi gorde förra veckan.
Men ska försöka göra minst ett inlägg!

Ja annars har det väll inte hänt så mkt i dag.
Elle vi starta ett nytt grupparbete i skolan.
Vi ska typ bygga en rymdraket som ska rädda mänskligheten om det skulle slå ner en metorit.
Så på den ska 100 människor bo i minst 50år.
XD lite udda men ganska skoj.
Och så hade vi spanska<33
Och på musiken så hade vi vikarie,hemkunskaps läraren som också är en i min klass mamma.
Vi hade inte musik men vi baka godis<33

Men jag ska som sagt va försöka blogga nått litet i morgon,men om inte så vet ni vrf.

Ha det alla söta<3
//Alexandra<33


Ps.går fortfarande iinte ladda upp bilder blir snart galen xD.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0