Lite bilder<33

Nerrå vist funkar det inte nu heller med youtube klipp!
Men men här får ni bilder istälett!


Söt ren från när vi åkte skidor i nyår<3

Snö snö snö!

Jag när mitt hår e plattat<3

R.I.P wiveka<3

Jag när jag har tråkigt på vägen hem från skolan!
h
En nyfiken ren;)

En redigerad bild på mig mkt nöjd!

 
Jag när jag har tråkigt innan jag går till bussen xD




Cosmos<3



Trötnade på att skriva någt efter varje bild xD

Men det här inlägget gorde jag i går kväll men då dog datorn och så!
Men inlägget sparades och tack vare det får ni lite bilder i dag!
Jag bloggade på pappas dator i går!

Aja nu ska man snart ut och göra iårdning för kaniner då:/
Kul med kaniner men allt jobb innan skulle ju kunna kvitta xD

Ha det alla söta<33


//Alexandra<33

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg ut mer bilder! :D

2011-02-25 @ 20:53:36
URL: http://neeeeeea.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0