Tackos m.m<33

Heej sötisar<33
Ja som sagt var så hade jag träning i går så han inte blogga:/
Men jag och stina hade kul<33
Stina slog i huvudet så hon fick en bula,du e så lyckad stina.
Men jag lyckades ju trampa snet och typ stuka foten:(
Men inte så kraftig stukning så det va ju tur!

Aa,annars hade vi diagnos prov i engelska i dag:/
Gick ganska bra känns det som.
Sen hade vi matte,so och spanska<33
Aaa sen va det bara att vänta på bussen i en timme:(
Inte kul i dag för vi hade inte v´wiit:(
Aja.
Sen va det bara att åka buss och halta hem:/

Aaa,men nu ska jag fortsätta mysa med familjen:)
Började med tackos ch nu blir det kladdkaka och film<33
Men ja vi hörs alla söta<33

//Alexandra<33

Ps.att jag blogga så sent beror på att datan cpa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0