Upp mot 200:)

Helluwe sötnosar<33
Vet ni när jag vacknade?
Kl 8 -.-
Men jag kunde inte somna om så jag gick upp och bakade scones^^
God frukost<3
Sen gick jag och bröderna ut till kaninerna<33
Tog kort i dag,duktiga lilla jag xD
Men vet inte vart kabeln är och så cpar det med att ladda upp bilder igen,sad face!!
Så får se när ni får bilder på våra söta kaniner<3

Men vet ni vad jag såg??
Att vi har gort 185 inlägg med det här inlägget,tummen upp för oss<33
Men jag ska försöka få oss upp till 200 inlägg denna veckan med normala inlägg xD
Tror ni jag lyckas??
Hoppas hoppasxD

Men ja nu ska jag titta lite bloggar,titta på tv och kanske redigera lite bilder;)

Puss och kram alla sota<3

//Alexandra<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0